Tihanyi Emma

Emma 2010. október 1-én született este 23:20-kor, 3760 g volt és 52 cm. Ezzel elkezdődött egy új időszámítás...

Friss topikok

  • aubeli.otto: Boldog névnapot kívánunk,Emmának! (2011.04.19. 13:17) Könyvek, könyvek...
  • JuditésaFiúk: Boldog névnapot kívánunk Emmának! Anyának és Apának pedig jó súlyzó-gyakorlatos edzést! Vigyázat! ... (2010.11.24. 14:34) Ki van itt?
  • krischilaco: Van egy ötletem! Indíts szavazást, hogy köldökmanó menjen, vagy maradjon örökre. :) (2010.11.14. 21:34) Babavilág újabb eseményei
  • krischilaco: Wow! Szuper az új design! (2010.10.27. 12:06) Masszázs, manikűr
  • JuditésaFiúk: Kedves Emma, Eszter és Dávid! Nagyon örülünk, hogy otthon vagytok! Sokat gondolunk Rátok! Puszi De... (2010.10.17. 22:08) Itthon vagyunk!

2010.10.01. A kezdet.

2010.10.03. 22:44 - fleishmen

Az egész már nem is tudom, hogy kezdődött. Érdekes, hogy mi férfiak teljesen értetlenül állunk a dolgok előtt, mikor jön a nagy hír: " Drágám pozitív lett a teszt, gyermekünk lesz!" De, hát mikor, kivel, ez biztos? Megismételted már a tesztet...? Csak úgy cikáznak a kérdések egyre zavarosabb fejünkben. Na jó, nálunk nem így volt ... természetesen már nagyon szerettünk volna gyereket, de valahogy ez a hír mégis mindig váratlanul érkezik. Nem akarom már az elején nagyon bő lére ereszteni a dolgot, mert akkor a végén senki sem olvassa el. A lényeg, hogy a terminushoz képest 1 héttel később (persze mert a nők pontosan tudják, mikor) kis Dinnye egy aprócska kis segítséggel 23:20-kor világra jött. A pontos adatok: 3760 g és 52 cm. Gyönyörű kislány, persze mert kiköpött anyja, apuci büszkesége. Vége a nyugodt perceknek. Sose gondoltam volna, hogy ez ilyen nehéz lesz. Mivel császár lett a vége, Esztert nem hagyták sokáig szenvedni. Szerencsére. Persze ennek az lett a vége, szegényke Emmát csak egy pillanatra látta, engem meg 1-kor már haza is küldtek. Otthon az indulás emlékei közt, az üres lakásban nem igazán tudtam békésen aludni. De hihetetlen jó érzés volt. Apa lettem. Természetesen borzasztóan aggódtam Eszterért és Emmáért.

Valahogy így zajlott, ha jól emlékszem. Persze még nem teljesen tudok tiszta fejjel, szépen átgondolt mondatokat írni, még elég zagyva a fejem. Jó, hogy itthon lehetek, nehéz lenne így koncentrálni és Eszteréknek nagy szüksége van a segítségemre. Végre én is kivehetem a részemet.

A bejegyzés trackback címe:

https://kicsiemma.blog.hu/api/trackback/id/tr202342625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása